5 מפגשים משני חיים,
שיעלו את איכות החיים שלך על המסלול

אני לא יודעת עם איזה כאבים התרגלת לחיות
אני כן יודעת מה הדרך להיפטר מהם ולשפר את איכות חייך אחת ולתמיד,
להחזיר לעצמך את השליטה על הבריאות שלך, על החיים שלך
להרגיש קלילות וזרימה. זה מתחיל בבריאות וממשיך לשאר תחומי החיים.
ב 5 מפגשים נטורופתיים, אחד על אחד אונליין, נקבל תמונה מלאה ושלמה על היחסי הגומלין בין מערכות הגוף שלך.
נרד לשורש הבעיות יחד, נמצא תפריט שיתאים לך ולאורח החיים שלך אישית, נתמוך עם צמחי מרפא

ונשפר את איכות חייך. זה הזמן להשאיר מאחור את הכאבים, את אי הנוחות שהתרגלת לחיות איתם ולצעוד
לעבר עתיד בריא ונינוח יותר עבורך!

לא משנה באיזה מצב
את/ה נמצא/ת!

אף פעם לא מאוחר להתחיל להבריא את עצמך!
הגרד בעור, אי הנוחות בבטן,
כאבי ראש, עצירויות, כאבי פרקים,
אי סדירות הורמונלית,
פטריות חוזרות, דלקות חוזרות,
עייפות ועוד..
הם דברים שלא צריך להשלים איתם. אפשר לפתור את הכאב, את אי הנוחות גם אם אנחנו חיים איתם כבר שנים.
גם אם נדמה שניסינו הכל. כשאי נוחות נעלמת זה כאילו הורד עול של טון מאיתנו.
הרבה דברים שלא ידעת שקשורים בבעיה, נעלמים איתה.
ופתאום אפשר להרגיש חיוניות, קלילות וכוחות מחודשים. ללמוד את הגוף שלך,
ללמוד איך לחיות איתו בשלום ובהנאה. להנות מהחיים האלה במלואם.

אז כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לעלות את עצמכם למסלול של אורח חיים בריא וללא מאמץ הוא למלא את הפרטים בטופס הבא כדי לקבוע שיחת התאמה לפגישה בזום או בקליניקה. 

מה עושים במפגשים?

במפגש הראשון שלנו אני אשאל אותך על כל מערכות הגוף שלך,
כדי להכיר אותך באמת כמו שמי שמטפל בך, צריך להכיר.

לאחר המפגש שלנו אני אשב ואנתח תמונה מלאה לגבייך,
מה חסר? איפה יש עודף? ומה צריך כדי להביא אותך לאיזון.

אכתוב לך המלצות תזונתיות שאותם אציג לך במפגש השני. לא עוד תפריטים של ספירת קלוריות, לא עוד תפריטים שיחזיקו מעמד חודש במקרה הטוב.
את התפריט הזה ארכיב בעזרת האדם שמכיר אותך הכי טוב ויודע מה את/ה אוהב/ת ומה לא- את/ה!

נבחן יחד איך אפשר לשלב הכל בתוך אורח החיים האינדיבידואלי שלך בלי שיפוטיות
ועם הרבה יצירתיות כדי להתאים הכל בדיוק לאורח החיים שלך,
כדי שהתזונה הבריאה תהיה לך גם קלה ומספקת
ותמלא את הגוף שלך בויטמינים ובמינרלים הדרושים כדי להרגיש בריא/ה.
אלווה אותך בקניות בסופר (וירטואלית) 
אשלח מתכונים רלוונטיים ומלא טיפים מצוינים שיעזרו לך להתמיד בשינוי. 

אם צריך, לצד התפריט ארכיב במיוחד בשבילך פורמולת צמחי מרפא שתתמוך בך על פי התשובות שלך לשאלותיי.
חשוב לי לתת לך את הכלים והידע לדעת מה טוב עבורך ומה לא. ולתת לך לדעת "לשחק" עם האפשרויות העומדות בפנייך.
כך שהשליטה תישאר בידיים שלך!

בכל מפגש נבחן את התפריט ואת הרגשתך ונדייק את התפריט  ואת צמחי המרפא.
בין המפגשים אהיה זמינה לשאלות, התייעצויות ושיתוף רגשי.

זה לא חלום!
אפשר להיפטר מהכאב, מאי הנוחות, מהכבדות.
אפשר להרגיש שוב קליל/ה ורגוע, אפשר להחזיר את האמון בגוף ולחיות בו בנוחות בלי שום דבר שמציק או מפריע.
אפשר כבר לראות תוצאות!

למי סדרת הטיפולים מתאימה?

אנשים טועים לחשוב שתפריט נטורופתי הוא תפריט שהם יהיו איתו רעבים כל היום.
אבל האמת היא שתפריט טוב הוא תפריט מספק שאפשר להתמיד בו.
את זה משיגים ע"י דיאלוג פתוח ולא שיפוטי עם המטפל. המטרה היא לא להרעיב. לא ליצור תחושה של חוסר.
תפריט נטורופתי הוא תפריט הרבה יותר מגוון ושופע מהתפריט שרוב האנשים אוכלים באופן רגיל.

יש אנשים שטועים לחשוב שזה מסוג "המותרות" ששומרים לפנסיה.
וזו טעות. כי הבריאות שלך לא יכולה להיכנס לקטגוריית מותרות.
זו רק שאלה של שינוי הרגלים. שינויים קטנים שיעשו לך את ההבדל, לא מהפכות גדולות.
ברגע שאתה משלב את זה בחיי היום יום שלך – זה שם ולא דורש ממך הרבה מאמץ, רק להמשיך מכוח התאוצה.
אל הפנסיה שלך אתה רוצה להגיע חזק ועוד מסוגל להנות מהחיים.

והמחיר? 
לא יותר יקר מג'ינס חדש, גאדג'ט, או צעצוע לילד.
כשמדובר בבריאות, עדיף להשקיע בשלב מוקדם, כי בשלב מאוחר זה הופך להרבה יותר יקר והרבה יותר מסוכן.
זה שאלה של סדר עדיפויות. הרבה פעמים אנשים מתעוררים רק אחרי התקף לב או אירוע קיצוני אחר.
ההמלצה היא לא לחכות. כי גם אם אתה שורד אירוע כזה עדיין יש לו השלכות בריאותיות ונפשיות רבות.

נעים מאוד, 
שמי מי-טל ואני אמא של פריה ובמקצועי נטורופתית והרבליסטית קלינית ואשת חינוך. 

גדלתי עם עקרונות התזונה הנטורופתית והנחיות לאורח חיים בריא כפי שסבי, דוד גבעוני, העביר אותם אליי.

אבל גם אני, עם כל הידע מהבית והידע שרכשתי, נתקלת בקשיים מול אוכל, חשקים, תשוקות ואכילה רגשית.

הגיתי את הגישה הדיאלוגית בה אין היררכיה של מטפל ומטופל.ת.
יש שני אנשים המביטים יחד על אותו אדם או בת אדם עם הסתכלות מבפנים (שלכם.ן) והסתכלות מבחוץ (שלי כמטפלת)
הטיפול הוא תהליך מתמשך של דיאלוג בין הרצוי למצוי. ומציאת דרך האמצע שתעזור מצד אחד לשנות, אבל בצעדים שמתאימים ליכולת ההכלה שלכן.ם.
בגישה הדיאלוגית האחריות לתהליך היא קודם כל משותפת.

בגישה הדיאלוגית יש מקום לחמלה. אולי המטופל.ת לא יגיעו לתזונה על 100, אבל עם ליווי נכון אפשר לקחת לשם. או לפחות לעזור להתקרב. וגם להמשיך עם זה הלאה לבד ולשמור על האיזון. 

עם ליווי נכון, אפשר לעזור להכניס את התזונה יותר ויותר לחיים ולשגרה, לאהוב את מה שתאכלו, לא בגלל הרגל, לא בגלל הכחשה, אלא למצוא יחד מתכונים ופתרונות יצירתיים לאוכל. להכנה שלו ולנשיאה שלו במהלך היום.

בגישה הדיאלוגית אין מטפל עריץ ומטופל מרצה.

ואז התהליך הרבה יותר ספציפי, ולא הולך למקום של תרופה ידועה מראש לכל מחלה.

ויש מקום להמון יצירתיות, כי אחרי הכל רפואה היא אומנות.

רק אז רואים שינוי ממקום אמיתי.

ואני אוהבת לראות שינויים.

אני אוהבת לראות הקלה על הפנים של המטופלים שלי כשהם מספרים על בעיה שהיתה להם ונפתרה.

אני אוהבת לתת טיפים קטנים שמשנים לאנשים את החיים.

אני אוהבת להחזיר אלינו ידע קדום שאבד בדרך. 

אני נהנית לחשוף אנשים לידע מועיל ומשמעותי,לחשוף למגוון רחב יותר של מזונות ומתכונים

והכי אני אוהבת להביא לתודעה שבריאות היא בידיים שלנו והיא לא חייבת להיות קשה ומסרבלת, אם יודעים להיערך מראש.

אם התחברתם.ן לכתוב פה, אשמח שנקבע שיחת התאמה.

המפגשים הם בקליניקה בבאר שבע או אונליין בזום.  

תמיד בבריאות,
מי-טל

אז כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לעלות את עצמכם למסלול של אורח חיים בריא וללא מאמץ הוא למלא את הפרטים בטופס הבא כדי לקבוע שיחת התאמה לפגישה בזום או בקליניקה. 

לפרטים נוספים ולשאלות ניתן ליצור קשר באימייל: meitalbey@gmail.com
או בטלפון: 052-3296645
שתהיה לנו רפואה שלמה!
מי-טל רחמני

תפריט נגישות